Rejestry, ewidencje, archiwa
PODSTAWA PRAWNA
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 maja 2005 r. w sprawie zasad wydawania oraz wzorów świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych, sposobu dokonywania ich sprostowań i wydawania duplikatów, a także zasad legalizacji dokumentów przeznaczonych do obrotu
prawnego z zagranicą oraz zasad odpłatności za wykonywanie tych czynności - Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych osobowych
- Statut Szkoły
- Wewnątrzszkolny System Oceniania.
Informacja o prowadzonych w szkole rejestrach, ewidencjach i archiwach
Rejestry
- Rejestr pieczątek i pieczęci
- Rejestr legitymacji szkolnych i pracowniczych
- Rejestr wydanych świadectw szkolnych
- Rejestr wypadków uczniów
- Rejestr pracowników
- Rejestr akt i zaświadczeń - awans zawodowy nauczycieli
- Rejestr zarządzeń wewnętrznych
- Protokoły Rad Pedagogicznych, Rady Rodziców
- Księga druków ścisłego zarachowania
Ewidencje
- Ewidencja zastępstw
- Ewidencja dokumentacji szkolnej
- Ewidencja czasu pracy
- Księgi inwentarzowe
- Ewidencja akt osobowych pracowników
- Księga uczniów
Archiwa /pomieszczenie archiwalne/
- Akta osobowe i dokumentacja płacowa
- Dowody księgowe
- Dokumentacja szkoły
Osoba starająca się o wgląd do dokumentów powinna złożyć podanie w sekretariacie szkoły.
Nauczyciele i pracownicy szkoły mogą ustnie zgłosić prośbę o wgląd na miejscu do dokumentów dotyczących spraw osobistych lub szkolnych z zachowaniem Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 18-03-2021 - Edycja treści
- 19-05-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 642