Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

PODSTAWA PRAWNA

  1. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 maja 2005 r. w sprawie zasad wydawania oraz wzorów świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych, sposobu dokonywania ich sprostowań i wydawania duplikatów, a także zasad legalizacji dokumentów przeznaczonych do obrotu
    prawnego z zagranicą oraz zasad odpłatności za wykonywanie tych czynności
  2. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych osobowych
  3. Statut Szkoły
  4. Wewnątrzszkolny System Oceniania.

Informacja o prowadzonych w szkole rejestrach, ewidencjach i archiwach

Rejestry

  • Rejestr pieczątek i pieczęci
  • Rejestr legitymacji szkolnych i pracowniczych
  • Rejestr wydanych świadectw szkolnych
  • Rejestr wypadków uczniów
  • Rejestr pracowników
  • Rejestr akt i zaświadczeń - awans zawodowy nauczycieli
  • Rejestr zarządzeń wewnętrznych
  • Protokoły Rad Pedagogicznych, Rady Rodziców
  • Księga druków ścisłego zarachowania

Ewidencje

  • Ewidencja zastępstw
  • Ewidencja dokumentacji szkolnej
  • Ewidencja czasu pracy
  • Księgi inwentarzowe
  • Ewidencja akt osobowych pracowników
  • Księga uczniów

Archiwa /pomieszczenie archiwalne/

  • Akta osobowe i dokumentacja płacowa
  • Dowody księgowe
  • Dokumentacja szkoły

Osoba starająca się o wgląd do dokumentów powinna złożyć podanie w sekretariacie szkoły.

Nauczyciele i pracownicy szkoły mogą ustnie zgłosić prośbę o wgląd na miejscu do dokumentów dotyczących spraw osobistych lub szkolnych z zachowaniem Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.

Podmiot udostępniający informację:
XXXIII Liceum Ogólnokształcące im. Armii Krajowej w Łodzi
odpowiada: Anna Piotrowska
data: 18-03-2021
wytworzył: Anna Piotrowska
data: 18-03-2021
data: 18-03-2021
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 18-03-2021 - Edycja treści
  • 19-05-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 642